Valideynlərin oğul və qızlara ilginc münasibəti

Valideynlər oğullarının riyaziyyat qabiliyyətlərini qızlarına nisbətən daha çox qiymətləndirirlər.
Yeni araşdırma göstərir ki, evdə gender stereotipləri qız tələbələrin akademik performansına mane ola bilər.
“Cebhe.info” “The Guardian”-a istinadən xəbər verir ki, yeni araşdırma bu həftə London Universitet Kollecində mühazirə zamanı təqdim edilib. Araşdırma valideynlərin cinsindən asılı olmayaraq uşaqlarının oxu və riyaziyyat performansına həddindən artıq arxayın olduqlarını göstərib. Bununla belə, riyaziyyatda valideynlər oğlanların qabiliyyətlərini daha çox qiymətləndirirdilər.
“Biz bəzən qızların riyaziyyatı sevmədiklərini eşidirik, lakin onların riyaziyyatı niyə sevmədiyini öyrənmək üçün nə edilib? Mən tamamilə əminəm ki, qızların riyaziyyatı sevməməsi deyil, bu, illərlə stereotiplərə məruz qalmağın nəticəsidir”, - deyə tədqiqatı təqdim edən Sauthempton Universitetinin iqtisadçısı Dr Valentina Toney bildirib.
Toney və onun həmkarları Avstraliya Uşaqlarının Tədqiqatında (LSAC) iştirak edən təxminən 3000 uşaq və onların valideynlərinin məlumatlarını təhlil ediblər. Valideynlərdən müxtəlif vaxtlarda övladlarının riyaziyyat və oxuma qabiliyyətini qiymətləndirmələri istənilib və bu reytinqlər uşaqların səkkiz və ya doqquz yaşında verdikləri Naplan testlərindəki real göstəriciləri ilə müqayisə edilib.
Test balları cüzi cinsi fərq göstərib, qızlar oxumaqda əlavə 1,7%, oğlanlar isə riyaziyyatda 0,6% qazanıblar. Oxumaqda valideynlər qızların qabiliyyətlərini daha yüksək qiymətləndirirdilər, lakin riyaziyyatda valideynlərin oğlanların qabiliyyətlərinə həddən artıq inamı onların bir qədər yaxşı nəticələrini xeyli üstələyib.
Bununla belə, övladının nəticələrini aldıqdan sonra sorğuya cavab verən valideynlərin təxminən onda birində bu gender fərqi görünməyib. Yüksək təhsilli analar və qadınların üstünlük təşkil etdiyi peşələrdə çalışanlar üçün də təsir daha az olub.
Xəzər
“Cebhe.info”